امیر گلفام: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشگاه جنگ برپا می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشگاه دافوس آجا خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با همایش عملیات آزادسازی سوسنگرد در 27 آبان ماه در دانشگاه دافوس برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، به خبرنگار ما گفت: این سازمان در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تازگی تفاهم‌نامه‌ای را با باغ‌موزه دفاع مقدس به امضاء رسانده است.

وی در این رابطه گفت: یکی از مفاد این تفاهمنامه تامین بودجه بازنشر کتب دفاع مقدس موجود در این سازمان است که سازمان باغ موزه دفاع مقدس آن را بر عهده گرفته است.

گلفام در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشگاه دافوس خبر داد و افزود: این نمایشگاه همزمان با همایش عملیات آزادسازی سوسنگرد در 27 آبان ماه در دانشگاه دافوس برگزار می‌شود.

وی در این رابطه افزود: تمامی کتاب‌هایی که با محتوای دفاع مقدس در انتشارات‌های وابسته به ارتش منتشر شده‌اند در این نمایشگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا